Sunday, July 13, 2008

RESHUFFLE???

aku dengar ari ni ada meeting ketua2 jabatan ngan bos... dan aku rasa lagi pas ni ada shuffle besar-besaran. perubahan ini terpaksa dilakukan memandangkan ramai staff PTSS pindah ke tampat2 lain. ada yang balik kg, ada yang ikut suami, ada yang ikut isteri, ada yang naik pangkat, dan ada yang x tahan berulang jauh, padah rege minyak yang naik baru ni....

sperti biasa, ada gembira dan ada yang berduka, aku juga mengharapkan perubahan kepada sesuatu yang lebih baik, bukan sekadar amik syarat pegang jawatan je. aku yang rasa tak buleh wat keje ni pun bos takmo tukar walaupun aku dah mintak berkali-kali. tambah lak yang tak rasa apa-apa... ah apa daaa aku merepek ni....

1 comment:

Unknown said...

tak de benda reshufflenya. Semua sebagaimana di jangka. Ko masih lagi..la..sampai bulan dan bintang.