Thursday, August 20, 2009

kembali menyarung jersi JPA

akhirnya dengan kedatangan Pegawai Psikologi yang baru, ini adalah alasan yang teramat super kuat untuk aku cabut dan kembali ke jabatan. aku pernah suarakan dalam mensyuarat kajian semula pengurusan. dan akhirnya bos akur dengan permintaan tersebut. maka bermula lah episod baru dalam kerjaya aku, pasni boleh fokus betul2 la kat student. sebelum ni pun masa aku duk wat keje pengurusan, aku mengajar juga, ambil kelas, saja takut skill hilang maklum la nak mengajar ni bukan lah semudah membuat nasi goreng! nak kene langkap luar dan dalam. dan aku amat mengharap segala apa yang akan berlaku nanti adalah ke arah positif, dan aku juga amat mengharapkan sokongan dari rakan-rakan di jabatan. hmmm rasa mcm sekejap je ia berlalu, diam tak diam, lima tahun juga aku duk buat kerja ni tanpa sebarang imbuhan seperti elaun menjalankan tugas. takpa la aku buat kerja orang tanpa ganjaran, sekurang2nya aku dah belajar byk ilmu berkenaan pengurusan, susah nak dapat kat mana2 ni beb!

No comments: